آشنايي با تجارت الكترونيك و زير ساخت ها آن

فرمت ورد 103صفحه
تجارت الكترونيك در واقع فرآيند خريد و فروش محصولات و خدمات بر روي شبكه اينترنت ميباشد و ميتوان آن را به چند گروه: تجارت بين بنگاه و مصرف كننده يا مشتري (B2C)، تجارت بين بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بين مصرف كننده و مصرف كننده (C2C) تقسيم نمود. كه در اين ميان فعاليتهاي تجاري عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمركز گرديدهاند. هر چند در آينده فعاليتهايت جاري B2A و C2A نيز قابل پيشبيني ميباشند كه در ادامه به معرفي هر يك پرداخته شده است.

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید
نام فایل | حجم فایل |
---|---|
tejarat_1708460_6147.zip | 50.4k |
بهينه سازي موتور جستجو
فرمت ورد 31صفحه اين گزارش رسمي بهينه سازي موتور جستجو را مورد بحث قرار ميدهد. با درك كردن روندهايي در فن آوري و توسعه موتور جستجو, شما ميتوانيد از اين FAQ جهت طرح كردن يك راهبرد فني و بازار يابي استفاده كنيد كه ميتواند رتبه- بنديتان را در موتور هاي جستجو بهتر كند ...